Meçhul Müşteri® ve Deneyim


Sektörün nabzını yeni ürünlerimizle 3600 tutuyoruz.


Meçhul Müşteri


Fiziksel Mağaza – Mağaza ziyaretleri ile, mükemmel müşteri hizmeti yaratmak için verilen hizmetin denetlenmesi.

Online Kanal – Ürün bulma kolaylığı, ödeme sistemi, satış sonrası hizmetler, teslimat ve iade süreçleri ile online alışveriş deneyiminin ölçülmesi.

Telefon – Çağrı merkezi / mağaza aramaları ile telefonda verilen hizmetin denetlenmesi.


Deneyim Araştırmaları

Müşteri Memnuniyeti – Müşterilerin aldıkları hizmetten duydukları memnuniyetlerinin ölçülmesi.

NPS ve CES Ölçümleri – Alınan hizmeti çevresine ne kadar tavsiye ettiği (NPS) ve hizmet vermek için sarf edilen çabanın (CES) ölçülmesi.

Kampanya ve Etkinlik Araştırmaları – Firmaların gerçekleştirdikleri kampanyanın satın alıma etkisinin ölçülmesi.

Shopper - Exit Survey - Marka algısı ve tercih etmeye etki eden unsurların müşteri gözüyle sorgulanması.

Focus Gruplar -  Kalitatif yöntemler kullanılarak yapılan grup tartışmaları.
Derinlemesine Görüşmeler – Kalitatif yöntemler kullanılarak yapılan bire bir görüşmeler.

Çalışan Memnuniyeti – Çalışanların firmaya olan bağlılığının ve memnuniyetinin ölçülmesi ve çalışan memnuniyetinin artırılması.

Bayi Memnuniyeti – Bayi çalışanlarının firmaya olan bağlılığının ve memnuniyetinin ölçülmesi ve bayi çalışanlarının memnuniyetlerinin artırılması.

İç Müşteri Memnuniyeti – Şirket organizasyonun farklı bölümlerinin birbirlerinden aldıkları hizmetten memnuniyet.

Çağrı Merkezi Memnuniyet ve Kalite Çalışmaları – Çağrı merkezinden hizmet alan müşterilerin adlıkları hizmetten memnuniyetlerinin ölçülmesi. Çağrı merkezini aramış ve hizmet almış müşterilerin ses kayıtlarının dönemsel olarak dinlenmesi, telefonda hizmet veren çalışanların standartlara uyumu ve konuşma kalitesinin ölçülmesi.                
Mağaza İçi Gözlem Çalışmaları - Deneyimli, tarafsız, uzman kişiler tarafından müşterilerin mağazaya girişinden çıkışına kadar her adımdaki davranışının gözlemlenmesi.

Audit 

Tarafsız uzman denetmenler tarafından yapılan mağaza ziyaretleri ile açık denetim


Meçhul Müşteri® Uygulaması ile müşterilerinize kaliteli hizmet sunmak amacıyla hizmetten satışa, kampanyalardan operasyona kadar yapılan tüm çalışmaları müşterileriniz adına kontrol ediyor ve ölçümlüyoruz.


Soysal'ın 1994 yılında başlattığı Meçhul Müşteri® hizmeti:


  • Hizmet kalitesinin artırılması
  • Çalışanların gelişiminin sağlanması
  • Fiziksel koşullarının gelişiminin sağlanması
  • Uygulamaların etkinliğinin artırılması


konularında sürdürülen çabaları destekleyecek bilgiler sağlıyor.