Kitaplar




  "İpuçları"

Suat Soysal, sektöre yön veren ve gelecek vizyonunu kuran Perakende Günleri’nin 15 yılından öğrendiklerini, çıkarsamalarını ve ipuçlarını, kendini ve şirketini geliştirme yolunda çaba gösteren herkes için son kitabı "İpuçları"nda anlattı.






“Ülkemizden Hizmet Öyküleri”, Suat Soysal
Ülkemizin değişik bölgelerinde, hizmet sektörünün 15 farklı koluna ait birçok noktada yaşanmış 155 hizmet öyküsünün anlatıldığı kitapta, her öyküden çıkartılması gereken dersler de yer alıyor. Soysal, kendi başından geçen olayların yanı sıra arkadaşlarının, yakın çevresinin, seminerlerine katılanların anlattıkları öyküleri de aktarıyor.







“Mağazacılık Mükemmel Müşteri ve Etkili ve Satış Teknikleri”, Suat Soysal
Mağazacılıkta tüm sektörler için, başarılı hizmet ve satışın yolları, pratik öneriler,  420 adet örnek satış diyoloğu, ürünü denetmenin pratik yolları, sonuç alıcı iade ve değiştirme politikaları, başarılı satış elemanlarının 22 özelliği gibi çarpıcı ve pratik bilgileri içeren kitap, 14 yıllık mağazacılık deneyiminden yola çıkılarak oluşturuldu.







“Sesler, Sözler, Etkiler”, Müjgan Özçay
Sanatçı, eğitmen ve danışman kimliğiyle tanınan Müjgan Özçay kitabında, müşterilerle ve şirket içinde etkili bir iletişimi hedefleyen tüm profesyonellerle, özel yaşamında iletişimini geliştirmek isteyen herkes için doğru ve etkili konuşmanın yollarını gösteriyor. Türkçeyi doğru kullanmak, doğru vurgular yapmak, bir görüşü en açık biçimde anlatmak, dil ve dudak tembelliğini gidermek, konuşmada stresi ve heyecanı engellemek gibi ana başlıklar altında toplanan kitap, hem iş yaşamında, hem de özel yaşamda daha etkili olmak yolunda önemli bir araç. 







“Telefonda İletişim”, Müjgan Özçay
Telefonda randevu almanın incelikleri, telefonda konuşmaya hazırlık, telefonda olumlu bir izlenim için gerekenler, telefonu açarken ya da kapatırken sakıncalı ifadelerden kaçmanın yolları gibi pek çok konuda yol gösteren kitap, özellikle işini telefonda yapanlar için yetkin bir başvuru kaynağı.







“Alışveriş Bilimi”, Paco Underhill, Soysal Yayınları
Alışveriş söz konusu olduğunda yaşadığımız çılgınlığın bir metodu var mıdır? San Francisco Chronicle tarafından perakendecilerin Sherlock Holmes’u olarak adlandırılan, yazar ve araştırma şirketi CEO’su Paco Underhill, sürekli gelişen tüketim kültürümüz üzerine yaptığı bu nükteli ve ufuk açıcı raporunda bu soruya kesinlikle “evet” diyor. Alışveriş Bilimi, dünya çapındaki alışveriş merkezleri, katlı mağazalar ve süpermarketlerde yapılan binlerce saatlik saha çalışmasında toplanan sağlam verilere dayanıyor. Paco Underhill, giysi standlarından içecek raflarına kadar her noktadaki hareketimizi izleyen dedektif ekibi ile satıcılar, pazarlamacılar ve giderek bilinçlenen tüketici arasındaki mücadeleyi gözler önüne seriyor.







“Marketlerde Mükemmel Hizmet ve Etkili Satış Teknikleri”, Suat Soysal
Marketlerde yaşanmış ve yaşanabilecek örnek olaylarla işlenen kitap, tüm çalışanların kolaylıkla okuyabileceği bir akıcılıkta ve market sektörünün günlük diline sahip. Kitapta, hipermarketlerden yapı marketlere kadar, değişik ölçekteki tüm marketler için müşteri hizmetinin ve satışın doğruları gösteriliyor. Soysal; güvenlik görevlilerinden kasiyerlere, şarküteri, meyve-sebze gibi reyon görevlilerinden müşteri ilişkileri elemanlarına kadar tüm market çalışanlarına kendi bölümleriyle ilgili ilkeleri aktarıyor ve benimsetiyor.