Dikkat Meçhul Müşteri Var!

Alışveriş Merkezleri Meçhul Müşteri Uygulaması ile Fark Yaratın...


Alışveriş merkezlerinin gelişimlerini sağlamak amaçlı bu uygulama ile:
  • Alışveriş merkezlerinde hizmet kalitesi artırılmakta,
  • Alışveriş merkezleri çalışanlarının gelişimine katkıda bulunulmakta,
  • Alışveriş merkezi genelindeki fiziksel koşulların gelişimi sağlanmaktadır.

Meçhul Müşteri Uygulaması Kapsamında Yapılan Çalışmalar:
  • Alışveriş merkezlerinde verilen hizmetlerin incelenmesi ve değerlendirilmesi.
  • Yapılan incelemeler sonunda olumlu noktaların ve eksikliklerin belirlenmesi.
  • Kontrol sonuçlarının hizmet alanları başlıklarına göre raporlanması.
  • Gelişim için yapılması gerekenlerin önerilmesi.


Soysal'ın 1994 yılında başlattığı Meçhul Müşteri hizmetinde yer alan görevliler anketör değil, gerçek müşterilerdir. Uygulama konusunda düzenli eğitim alarak, Soysal uzmanları önderliğinde uygun kontrollerin gerçekleşmesini sağlamaktadırlar.